sobota 17. září 2016

...pořádek...


Nepatřím k sběratelkám jehlic, jsem spokojená s těmi co mám a pokud dokupuji, tak většinou kvůli velikostem. Dřevěné Symfonie jsou prostě nej ♥. Ale mám hodně jehlic po mamince a bambusových z období "před Knit Pro" a to bylo tak nějak asi na třech různých místech a tak jsem naznala, že si zasloužím tyhle svoje každodenní pracovní nástroje uložit a uspořádat :-). Nepoužívané jsem úplně odložila do šuplíku a ty používané dostaly nový jehlicovník. Při výběru látek jsem byla v nějaké romantické náladě, či co:-)
 





Konečně se ochladilo a já mám takový pocit "správnosti", když je půlka září a teploty nešplahají ke 30:-).







9 komentářů:

  1. Krásný...really romantic:-) Frieze bude krasavec!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Ten romantický výběr je super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka! I látky se mi moc líbí:).

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, jehlicovník se Ti povedl. Jsi moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle látky jsou krásné, taky mi padly do oka. Máš to moc pěkně ušito. A nafoceno taky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzko, Šití nití je dost nebezpečná stránka:-)

      Vymazat
  6. Katko, ten je parádní :-) taky bych potřebovala pořádek...nejen v jehlicích :-))..a s počasím naprosto souhlasím, hurá podzim... Jarka

    OdpovědětVymazat