úterý 1. listopadu 2016

Slasti s Jamiesonem



 
 

Vyplétání na zimu dokončeno...zimo pojď:-)

Nákrčník Shallmillens Snood / design Donna Smith
Příze: Jamieson&Smith 2 Ply Jumper Weight.

Krásná meditativní práce...
A zdá se, že s novými návleky půjdou dobře k sobě:-)




17 komentářů:

  1. Ty jsi prostě úžasná :-) To vypletani opravdu obdivuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, zdravím a děkuji, úžasná určitě nejsem - nebo asi tak jako je každý:-) Zdravím vás do Prahy:-)

      Vymazat
  2. A jak pěkně ti sluší, Katko. Opravdu jsou to asi tvé nejlepší barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lenko:-) asi se těch barev budu držet:-)

      Vymazat
  3. Katko, když jsem Ti komentovala na FB, že ani nedýchám, tak jsem tu krásu viděla "jen" na mobilu. Teď jsem u monitoru PC a vážně jsem skoro bez dechu. Úžasné, okouzlující, nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jen neartikulované výkřiky, Kateřino :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Och och! A fakt ti to parádně ladí s návleky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko, ano zdá se že to pujde k sobě:-)

      Vymazat
  6. Vážně nádhera, takhle barevný je krásný a rukavice k němu perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, nádherně jste sladila nákrčník s návleky! Já vyplétání různými barvičkami taky miluju....:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty bláho, tak tenhle mi unikl. Famózní!!!

    OdpovědětVymazat