neděle 19. března 2017

Prahou

 
S Prahou mám blízký vztah, budovaný po léta častými návštěvami ještě na vysoké. Jsem ráda, že ho vždycky znovu najdu i pod tím nánosem turisktů, lesku a kýče..... tentokrát nejvíc učarovala (kromě zářicích dětských očí, které poprvé uviděly přijíždět metro:) Žižkovem a pak samozřejmě František Skála - výstavu doporučuji....byla jsem okouzlená...a děti nebyly znuděné:-)











A jedna barevná na závěr...



Díky Praho!

8 komentářů:

  1. Krásný výlet. Krásný fotky! Ta poslední je ze sv. Víta? (spíš odhaduju, ale podle těch světel bych řekla, že jo :) Když jsme v Praze, rádi tam zajdem na mši... jednou jsme byli brzo ráno v den, kdy čerstvě nasněžilo, bylo nás v celé katedrále asi 6 plus teda kněz a dva ministranti - úžasný zážitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, je to kouzelné místo, i když plné lidí :-)

      Vymazat
  2. Katko, díky za tip na výstavu :-) Krásné fotky. Já Prahu taky miluju a vůbec nevnímám ty davy turistů, jen si ji vždycky užívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, Skála byl fantastický, doporučuji:-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :-) Já jsem ostuda, když jedu do Prahy, tak tak do Ikey....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD já mám IKEU v Brně, tak to nehrozí, ale chápu:-)

      Vymazat
  4. Máš parádní fotky z té výstavy, moc se mi líbí ta černobílá létací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko, výstava byla fantastická, nafotila jsme tam hrozně moc fotek, hrála jsme si s filtry... akorát mě vlastně manžel řekl, že i když tam bylo focení povolené, neměla bych je zveřejnovat:-) tak aspon pár, abych udělala reklamu:-)

      Vymazat