úterý 23. května 2017

Close to You




 Když jsme loni v létě měnily dětem školu, byla jsem nervózní jak nikdy...ale nové paní učitelky předčily veškerá očekávání. Tohle je poděkování jedné z nich.
Close to You od Justýny Lorkowské
Malabrigo Arroyo Pocion (2x)



6 komentářů:

  1. Ahoj Katko. Je nádherný! Krásné dny Vám přeje ZUZU.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko nádhera - jako vždy...taky se do něj konečně pustím a možná pak přijdu na radu s pikotkama - ty jsem nikdy nedělala (s Vlněným sestrama se mi otevírají nové obzory - mozaika, pikotky...)..Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký, Katko, a ta barva! Taky ho teď pletu jako odlehčení při Sizzle Popu. Ten si do vlaku neberu, zato Close To You je pohoda. A částečně využívám zbytků, inspirována Jitkou Liscovou. Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, ten jsem zrovna nedávno taky dopletla a moc mě to bavilo. Těším se až ho na podzim vynosím. Teď už je na něj pro mě moc teplo.:)

    OdpovědětVymazat