středa 11. října 2017

Čas draků....


Kdo pravidelně sleduje můj blog (je troufalé si myslet, že někdo takový je?), si nemohl nevšimnout, že můj blog řekněme skomírá.... je to tak, se zapojením do pracovního procesu mi ubylo času a také chuti se sdílet...sociálních sítí si v práci užiju dost a po pravdě řečeno je mi mé soukromí vzácné a nechci se už o něj tolik dělit...a tak se z mého blogu stane občasný zápisník mých zážitků a pravidlený deníček mého pletení. A všem tímto děkuji i tak za přízeň minulou i budoucí...

 Abych dostála plánu, představuji další svoji pletku - šátek Drachenfels - nádherné pruhované jednoduché pletení z luxusní Rosy Green Wool. Mazlík.














15 komentářů:

  1. Tak tenhle šátek jsem netrpělivě vyhlížela. Krása nesmírná... Moc se mi libí barevně - neva, když ho obšlehnu? :-) I.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tě, Katko, sleduju pravidelně. Dočetla jsem si tě zpátky k začátku a od té doby pořád. Ten šátek je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc pěknej. Taky jsem ho měla ve výběru, když jsem se rozmýšlela, co uplést z RGW. Mám nakonec Wildberry Shawl a nosím ho teď pořád. Ta vlna je taková ňuchňací, moc příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Zuzko, je to mazel, hebučký že o něm člověk ani neví:-)

      Vymazat
  4. Taky pravidělně sleduji a plně chápu. S nasazením do procesu je najednou míň času a člověk ho raději tráví s dětmi a blog jde stranou. On už ani není vlastně čas kdy je fotit, když jsou celé dny v ústavech.

    Já si ještě užívám poslední rok takové polomateřské. Už mám srovnání se dny jdu do práce a večer nic nestíhám. Navíc mi ten čas s dětmi moc chybí.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Tvůj blog také ráda a i díky němu jsem poznala velkou řadu zajímavých lidí - díky!
    Dnes jsem zrovna projížděla kolem vaší "pracovní kanceláře" na Riegrové - přibrzdila jsem, mrkla jak tam svorně se "sestrou" pracujete...ale nebylo kde zastavit a času také málo...tak zkusím někdy pěšky.
    Moc zdravím a přeju hezký podzim :)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je barevně nádherný, to by se mi líbilo pro sestru k narozeninám, i když si přeje červenou peněženku, chci ji ještě něco přikoupit. Jsem celkem ráda, že si letos řekla, jaký dárek by ji udělal radost, protože vesměs mi řekne, že nepotřebuje nic a já potom dlouho přemýšlím, čím bych ji potěšila. Možná ji k tomu dám ještě příspěvek na kabelku či boty.

    OdpovědětVymazat