pondělí 1. ledna 2018

Dárky, vánoce a tak...

 

V předvánoční době jsem pletla hodně pro druhé.... uzavírám tedy loňský rok fotkami dárků...svetr Cockatoo Brae od Kate Davies (příze opět Jamieson&Smith 2 Ply Jumper Weight) - tentokrát pro milou švagrovou:-) Děkuji Helče za modelkování:-)






S Helčou jsme letos pletly společně dárek k vánocům pro naše malé i velké muže - čepice!
Já jsem použila Malabrigo Rios - Cirrus Grey, Bobby Blue a Winterlake.
Využila jsem návod Barley a Windchief a dvě čepice jsem pletla jen tak hladce (nahozeno 88 a 84 ok)


A já jsem si upletla čepici Rikke z nádherné příze Brooklyn Tweed, kteoru mi muž dovezl z New Yorku:-)

Dnes bylo mlhavo, že nebylo vidět na krok, ale i tak může začít nový rok... přeju všem, ať vždy trefíme tam kam máme....



8 komentářů:

  1. Ať se Ti, Kateřino, daří, ať se daří vám všem :-) Newyorská čepice hodně dobrá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Petro, i Tobě! těším se na všechna setkání v novém roce!

      Vymazat
  2. Katko, klukům to krásně ladí i s bundami. Krásný rok 2018 i Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi, ono není těžké se trefit, šedá a modrá:-) Mávám do Prahy!

      Vymazat
  3. Katko, ať se Ti nový rok vydaří tak, jak si přeješ :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr je naprosto famózní. Fakt obdivuju...

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Vás holky, ten svetr je nádherný :) Určitě zkusím někdy uplést nějaký :) když tu tak řešíme Vánoce, měla bych na vás takovou otázku ohledně dárku pro 15-cti letého syna. Nevím co mu dát. Je to jedináček. Myslíte, že by mu taková dárková sada mohla udělat radost? Součástí balení má být i řemen. Jaký je na to váš názor? Díky :)

    OdpovědětVymazat