středa 7. ledna 2015

Yarn Along 1/2015

Jedno z mnoha předsevzetí pro tento rok - víc číst a víc meditovat. Oboje spojuje tato knížka. 
Pletení - to je zase o radosti - další z šílených návodů Stephena Westa - Enchanted mesa...

Přemýšlení o minulosti v nás živí pocity lítosti, nostalgie, melancholie a viny. Žití v budoucnosti snadno vyvolává úzkost, starosti a strach. Mezi minulostí a budoucností, což jsou konstrukty naší mysli, se nachází přítomný okamžik, který je ryzí skutečnost.

12 komentářů:

  1. Katko, tak to je nádhera. Také by se mi to líbílo, jenom nějak nejsem příznivcem placení převodem na účet do zahraničí. Takže asi nebudu mít nic. Podle obrázku tohle fakt nedám. Zkrácené řady mi nějak moc nejdou.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týká plateb na ravelry, tak není čeho se bát a rozhodně to stojí za to:-)

      Vymazat
  2. Katko, úžasný svetřík!! Stephen je dokonalý, mít takového kamaráda, co by mi upletl lehce crazy "hadřík" - nezlobila bych se :) Ať se daří, těším se na výsledek! Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy, výsledek pletení mne skutečně zajímá.
    Umím si představit, že zaujetí pletením tohoto nevšedního kousku zcela odbourá stres z balení domácnosti před stěhováním. Držím palce.
    Já zase cítila před stěhováním potřebu zaštupovat všechny děravé ponožky, bylo jich cca 60 párů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:-))) já teda neštupuju, ale vyhazuju a třídím, to mě dost baví...

      Vymazat
  4. Kati, na svetřík jsem hodně zvědavá. Ta nepravidelnost mne fascinuje :)
    Krásný a pohodový rok 2015!!!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. a ještě ... to motto, či citát ... pravda pravdoucí. To bych potřebovala mít pořád před očima ... děkuji!
    S dovolením si vytisknu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaaaj, tak na ten svetr se velice tesim!
    A na ten zivot v pritomnosti jeste vic a drzim Ti/i sobe pesti. Tfuj tfuj. Vize je dobra:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bude úžasný .. moc se těším, až ho budeš fotit hotový ... ;-)

    OdpovědětVymazat