pátek 19. června 2015

Kvetou...


Konečně došito - aneb mé drahé zbytečky....

7 komentářů:

  1. Polštář se mi moc líbí, to jsi dala dohromady tuze pěkné zbytečky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) polštář je super...takový pozitivní :-), letní, sluníčkový..
    Katko, nebudeš šít náhodou "kabelky" na pletení (tu co od Tebe mám mám obsazenou a na cesty bych potřebovala další)? - v eshopu máte psaníčka, ale já bych "raději" kabelku.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko, je to dobrá souhra náhod, zrovna se na ně chystám:-) zítra čekám zásilku látek tak nechcete se třeba ve středu dopoledne stavit a vybrat si? K

      Vymazat
    2. :-) tak to je fakt super...pokud děti nebudou moc prudit, tak bych je omrkla :-)) ..ale ty máš hezké všechno, takže klidně počkám až na výsledek :-)
      JJ

      Vymazat
    3. Stavte se na kafe, budeme doma celé dopoledne, takže kdykoliv:-) K

      Vymazat
    4. Plectrantus má ráda pro jeho vůni. Ale pozor, někdy se rozroste na úkor jiných druhů. Mně jeden rok odrovnal pelargonie...

      Vymazat
  3. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpovědětVymazat