neděle 7. června 2015

Neděle večer...

Po nádherném letním víkendu na Vysočině mi zbyla jen jedna obava - v jakém stavu najdu zahradu, když ji nechám 2 a půl dne bez vody...příjemně mě překvapila - v plném květu....:-)

 Vrbina se pomalu vzpamatovala z přesazení....

 Bezík v plném květu....i když je malý, už teď mi dělá ohromnou radost.

 Malý jasmínek pustorylek také ožil...

Hrášek zcela obsypaný květy....

Tenhle nákrčník, interně nazývaný "puklín" ,nám nevykvetl na stromě, ale spíš uzrál na mých jehlicích...je to ale tak strašně neletní záležitost, že plnou recenzi přinesu až na podzim, 
až ho začnu nosit:-)
Hezký týden!

2 komentáře:

  1. Nákrčník je pěknej!

    A žlutá vrbina - moje oblíbená! I ta planá na vlhčích loukách v Lužických horách ... to je moje.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc povedený. A zahrada též. Těším se na plnou recenzi. Prozatím obdivuji zvolené barvy. :)

    OdpovědětVymazat