pátek 14. srpna 2015

Dnes...

 Jak se pomalu blíží konec prázdnin, mám tendence bilancovat, uklízet a dkončovat kostlivce.
...tenhle červený kousek je tweedový, tudíž do těchto veder naprosto nevhodný...počkám s dokončením na září... 

 Dlouho ležící kousek - svetr s vyplétaným průkrčníkem - moc baví a těším se na něj...

Tenhle mi dává zabrat - plést rukávy na 3,5kách pokládám za trestání... :-)

Jeden čerstvý kousek do stádečka...

A aby toho nebylo málo, je potřeba načít něco nového:-) aneb barvou tohoto roku je 
pro mě určitě modrá!

Aby to nevypadalo, že celé dny jen sedím a pletu..dnes jsme i pekla rohlíky podle Moniky - vynikající!! Vypadají tedy úplně jinak než ty její, ale zaprášilo se po nich....

Přeji hezký víkend!

3 komentáře:

  1. Úplně ti rozumím, dnes jsem zrovna přemýšlela, co bych rozpletla nového. Mám nedokončený svetr a šátek jeden. A několik dalších v plánu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, na tento tweedový se moc těším, vypadá krásně. Copak to je za nový kousek? A copak je to za kousky v pozadí? Krása:) eM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nový kousek je Malabrigo Azules, už schne upletené a vyblokované:-) nádhera...

      Vymazat