neděle 2. srpna 2015

Dovolená...




Jižní Čechy opět a znovu...lesy, voda, kola...báječný čas.  


Náš nejmladší cvrček se tam naučil jezdit na kole. A dnes mu jsou 4. Jak už to u benjamínků někdy bývá - "je to naše sluníčko".
Končí mi skoro desetiletá etapa doma a nové věci začínají....tak to má být.

8 komentářů:

  1. Katko, tak to znám. Mě to skončilo v únoru po 7 letech. Návrat do práce byl hektický - jak organizačně tak psychicky i fyzicky. Nějak jsem to první měsíce nedávala a to jsem nastupovala do úplně nové práce, takže krom toho, jsem se musela ještě zaučovat. Ale dala jsem to, sice s odřenýma ušima - doma to vypadala občas jak po vybuchnutí atomovky, ale ... všichni jsme to zvládli.
    Přeji hodně úspěchů v práci.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. to je neuvěřitelné... jak to letí....
    a tak všechno nejlepší, k narozeninám i k novému startu

    OdpovědětVymazat
  3. H. všechno nejlepší k narozeninám a tobě hodně sil do nové životní etapy.

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastné vykročení! A vše nejlepší nejmladšímu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ani mi o tom nemluvte, na pláži se dá dělat tolik věcí, jen je to všechno většinou v duchu dovolené. Tolikrát jsem si říkala že bych tam ráda třeba s notebookem pracovala, ale nikdy se k tomu v reálné a praktické rovině vlastně nedokopu, škoda no.

    OdpovědětVymazat