sobota 12. září 2015

Cik cak



 

Návod: Zig Zag scarf
Jehlice: 4
Dojem: úžasný!

Návod je velmi jednoduchý a od toho, aby to člověka přestalo bavit po prvních 10 řadách, chrání spolehlivě nádherné kombinace barev na jehlicích - úžas!

22 komentářů:

  1. Náááádhernéééé!!!!!! Opravdu neskutečně šikovná. Kdy to všechno zvládáte? Klobouk před Vaší šikovností dolů. Jen tak dal nás inspirovat. Bude návod také v češtině?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Návod bude v češtině na blogu Vlněných sester - někdy brzy:-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné! To si budu muset uplést. Katko, jak se spolu snesou Crazy Zauberball a Mille Colori Baby? Nevadí, že jedna je trošku chlupatější? Mám doma několik Crazy Zauberballů, původně koupených na Metalouse. Těch mám již víc než dost, chtěla bych z nich zkusit nový vzor.
    Jak dlouhá a široká šála je? Spotřeba byla 200g?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elen, je to 200cm na cca 25 cm, nahazovala jsem 84 ok. Příze se snesou podle mě uplně bezvadě:-)

      Vymazat
    2. To je pro mne dobrá zpráva! Díky...

      Vymazat
  3. Krásně sladěné příze, kdo by to byl řekl.

    OdpovědětVymazat
  4. no vypadá dost dobře ... hustý jako .. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. ...Katko, fakt úžasný...ty barvičky se vyvedly..Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi fakt šikovná a já jsem fakt nadšená, jdu do toho (až bude český návod). díky

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je vážně úžasný. Budu se opičit, ale takový musím mít :) Kamila

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, mám pro vás nějaké vlny po babičce. Je mi líto to vyhodit do popelnice, byla bych ráda, kdyby to někdo využil. Nechci za to nic. Ozvěte se mi, prosím, jestli se u nás zastavíte, nebo nemáte zájem. Černohorská z bývalého domu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Černohorksá, bohužel nemám čas a prostor na zpracování takové příze, myslím, že nejlépe by bylo věnovat ji charitě - ti by mohli přízi využít :-) děkuji a zdravím Kateřina

      Vymazat
  9. Paní Kateřino, prosím o radu. Návod je jednoduchý, plést umím, koupit přízi taky, ale není mi jasné, jak je možné, že barva vydrží přes celý řádek. Ptám se špatně? Libuše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá paní Libuše, je to typem příze, ona tak krásně vzoruje sama - přechody mezi barvami jsou tak dobře jemně udělané, že to prostě není vidět a působí to tak přesně, i když to není přesně na řádek jedna barva. Vyzkoušejte tyto příze, je s nimi zábava plést, jak se barvy krásně mění:-) Snad jsem odpověděla na Vaši otázku:-) Kateřina

      Vymazat
    2. Moc děkuji za rychlou a přesnou odpověď. Jste bezva. LP

      Vymazat
  10. Fakt moc pěkný vzor. Nedávno jsem našel podobné pánské zvyšující boty, po kterých už delší dobu koukám. Jelikož jsme s přítelkyní zhruba stejně vysocí (já spíš menší a ona přerostlá), tak bych si chtěl pár centimetrů přidat. A jako mám rád barvy a různé barevné vzory v casual oblečení, takže mě přesně toto baví.

    OdpovědětVymazat