středa 21. prosince 2016

Darovat


Dárkové období začalo.... nové CD od muže...velká radost, mám pocit, že Cohen se dívá z nebeského okna...:-)

 Pletací potěšení od H.:-)

 Čaj je tedy výborný!



Dnes končí projekt "Peace KAL" - večer budu dokončovat a myslet na pokoj a mír pro celý svět. 
Přidáte se?

12 komentářů:

  1. Cohena poslouchám letos celý advent, a ačkoli vůbec nejsem koncertová, moc lituju, že jsem nešla na jeho poslední vystoupení v Praze. Třeba na věčnosti bude příležitost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidám. Sice ne s nákrčníkem, ale s čepicí. Pěkný večer, Katko.

    OdpovědětVymazat
  3. Nákrčník už také dokončuji.
    Přeji Vám požehnané Vánoce
    a děkuji za inspiraci, které se mi od Vás Vlněných sester hodně dostává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a i Vám přeji krásné vánoce a hodně inspirativních setkání v příštím roce:-)

      Vymazat
  4. Nákrčník už mám hotový dříve, měla jsem silnější vlnu a tak to dopadlo jen na 11 opakování....Moc hezký projekt :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, moc krásné dárky jsi dostala :-) Pohodové vánoce Tobě i celé rodině a těším se na další projekty v novém roce. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Pavli, užij si Vánoce a v novém roce hodně štěstí a zdraví!

      Vymazat
  6. Leonard nám již mává z "Tower of Songs".

    KAL jsem dopletla. Ještě, kdybych se tak naučila číst - od začátku jsem místo hladkých řádků pletla obrace. Později mi to bylo líto parat, protože to vypadalo docela dobře :o) Život je krátký na to, abychom párali, jak říká Brandon Mably.
    Katko, pěkné Vánoce Vám všem doma. (A ať se mám do zítra všechen sníh neroztopí a zůstane alespoň v kopcích bílo.)

    OdpovědětVymazat