úterý 6. prosince 2016

Gretel





Tak jsem si na Ravelry tři měsíce vybírala svetr, až jsem úplně "střeleně" během minuty koupila tento návod:-) Jsem spokojená, ale byl to trochu boj. Návod je to nový, tudíž nebyly poznámky ostatních pletařek, ze kterých bych mohla čerpat. A tak jsme trochu improvizovala na slepo:-)
Svetr jsem pletla o 10 cm delší a má širší rukávy, než je v návodu.

Návod: Gretel / Pam Allen
Jehlice: 5
Příze: Malabrigo Rios - Pearl (5 přaden)


 







Nevím, nevím, zda při výběru návodu nehrálo podprahově roli to, že se celá kolekce jmenuje Glen:-)
Tak jednoho Glena posílám:-)


Za fotky děkuji Zuzu.


3 komentáře:

  1. Zdravím Katko. Svetr je nádherný, strašně se mi líbí jeho barva a moc Vám sluší! Mějte se hezky! ZUZU

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, svetr se Ti moc povedl a sluší! Zajímavý vzor i střih. Ať se dobře nosí ;)
    Eva

    OdpovědětVymazat