středa 2. srpna 2017

Good Morning Sunshine!






Málokterý z mých projektů ve mně vyvolal tolik protichůdkých reakcí, jako tento svetřík.  Vrhla jsme se do něj s vervou a nadšením, krásná nová příze a nádherný návod (na modelce vel. S:-). Brzy jsme pochopila, že musím couvnout a zmenšit veliksot, i tak je velký a prostě "oversized". Zkusím mu dát šanci a ponosit a zároveň jdu hledat jiný střih;-)
Přízi Scheepjes Stone Washed mohu jedině doporučit.
Návod: Sunshine Coast od Heidi Kirrmaier


5 komentářů:

  1. Asi máte ráda obtažené svetry. Ten na modelce je příjemně volný, nekopíruje tvary.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně přijde super a že Vám krásně sedí... dokud jsem si nepřečetla text, ale koukala jen na fotky, neměla jsem ani špetku pochybností! A ani po přečtení nemám, když koukám znovu na fotky. Takže já bych mu určitě dala šanci. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. napsala bych TO SAME so nahore pani LENCZA.., ale BEZ diaktitiky a s hrubkama.. a tak proto.. Dtto Lencza :)

    + Vase delivery Re VlneneSestry (to jiz je jedno ceho.. ) bylo TAK BEZPROBLEMOVE a tak RYCHLE, ze jsem byl TAK ve velkem soku.. a nevedela jsem, ktery sok je vetsi.. kdyz mesic cekam na klubicka z Norska a blbej CZ celnik (ktery se ani v psane forme, dle noveho zakoniku ted nesmi vulgarne urazit.. ) my to drzi v kanclu.. a nebo kdyz my to.. snad jiz 2nd day poslou Vlnene Sestry V ABSOLUTNIM poradku.. (stale v soku.. jeste to musim vyhodnotit.. kterej sok je pro me.. normalni :) = kratce .. "DEKUJI (!)".

    OdpovědětVymazat
  4. Docela se mi líbí a to i barevně :)

    OdpovědětVymazat
  5. شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تقدم لكم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات ورش افضل انواع المبيدات الامنة والفعالة بالمنطقة الشرقية وتضمن لكم العيض في منزل امن نظيف خالي من الحشرات باسعار مناسبة فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء تواصلوا معنا من اجل الحصول علي خدمات الشركة بجودة واسعار رخيصة

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء

    ttp://elmthaly-group.com/

    OdpovědětVymazat