pátek 23. června 2017

Buccaneer

 






Další z úžasných návodů Justýny Lorkowské mi doslova slétl z jehlic - báječné pletení!
Návod: Buccaneer
Příze: Fyberspates Vivacious 4 ply Slate + Martins´s Lab Mini Bundle No. 5
(šedá barva nahrazená Malabrigo Sock Violeta Africana)




10 komentářů:

  1. Na tenhle šátek si brousím zuby, ale zatím si netroufám. Moc se ti povedl, ty barvy jsou úžasné! I.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti!
    Já už se ani neptám, kdy to s Helčou stíháte... Co já po večerech upletu, to nezřídka druhý den musím vypárat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) já mám pocit, že v poslední době nestíhám uplést nic, tempo je opravdu pomalé, není čas a mám tak děsně pomalé projekty. Buccaneer byl vyjímka, už je stejně hotový měsíc:-)

      Vymazat
  3. Nádhera veliká, Katko, povedl se Ti moc♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krasne;) Ja miluju takoveto veci a jeste klasicke satky. Skoda, ze sama neumim plest. Ale asi se to budu muset naucit. Jinak strasne rada nakupuji satky zde https://www.kupujem.cz/satky-a-saly-1/ maji tam originalni vzory a levne ceny. Moc rada ctu tvuj blog. Mej se fajn. Petra

    OdpovědětVymazat