středa 7. června 2017

Rebel!



 Když jsem dokončila Sizzle Pop, měla jsem chvíli dojem, že si od pletení technikou "brioche" musím odpočinout. Ale když autorka návodu L. Robinson zveřejnila další návod - věnovaný postavě prizncezny Leiy ze Starwars, byla jsme opět lapena:-)  Zalovila jsme v zásobách a nahodila jsem Rebela!

Příze: Martin´s Lab Comfy Merino Fairy Dust a Mechita Holly Hock






:.....tzv. „krizi středního věku“ si klidně a rád přiznám. Je to chvíle, kdy člověk zjistí, že je smrtelný, že jeho čas je krátký a spousta je ho už pryč, kdy se zděsí nad časem, který promrhal, a nad hloupostmi, které dosud považoval za legitimní životní cíle. Je to příležitost provést nějaké zásadní korekce a může to být nepříjemný, mnohaletý proces, ale má smysl se s tím poprat, aby se člověk dožil dobré smrti. Je to i chvíle, kdy člověk pochopí, že jediná rebelie, která má skutečný smysl, je rebelie ne proti druhým, ale proti sobě samému..."


8 komentářů:

  1. Svatá pravda a další NEJVÍC překrásný šátek :-) Óóó!

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádhernej. Líbí se mi víc než Sizzle Pop.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Katko. Taky se mi líbí víc než Sizzle Pop. A ten citát je přesný.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za komentáře. je zájímavé, že se Vám líbí víc než Sizzle:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdřív k citátu - svatá pravda...
    Šátek ti moc sluší.
    Myslím, že se budu muset opět podívat va Star Wars komplet sérii. (Doma na mne koukají její hrdinové ze všech koutů. Však víš dobře sama... kluci... :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherný, Katko.
    Mě osobně se víc líbí vzor Sizzle pop a tento jsem původně ani moc plést nechtěla. ;-).
    Pěkný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych taky hlasovala pro Rebela, ale jsem ráda, že jsme začínali Sizzle Popem. Připadá mi, že další brioche šátky po něm už budou jako procházka růžovou zahradou :-)
    Alena

    OdpovědětVymazat