úterý 20. října 2015

Lotusově potřetí

 


Jako fakt vydařený návod na čepici! Tentokrát pro Jitku:-)
Návod: Lotus Hat by UptownGirl 
Nahozeno 90 ok, po okraji rozšířeno na 132, ostatní dle návodu.
Příze: Drops Karisma 74 - 1,6 klubka
Jehlice: 3,5 a 4
Lotusově poprvé a podruhé.....

12 komentářů:

  1. Nádherná! V tom originálním návodu vypadá jako tuctová čepice. V tvém provedení jako sofistikovaný elegantní kousek. Je to vlnou nebo rukama či jsi ten návod upravovala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro,díky:-) návod je předělaný na baret (viz moje poznámka), jinak nevím čím to:-) pletu zdá se mi normálně:-)

      Vymazat
    2. Ještě jednou skládám poklonu. Chystám se to obšlehnout :)

      Vymazat
  2. Tenhle vzor je opravdu nádherný! Krásný výsledek :) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ááá, už se to sem sype... :-) Baret je krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Není Karisma na čepici kousavá? Syn z ní má svetr a zdá se mi dost hrubá. Na těle vydržím ledasco (po chvíli mi nevadí ani islandská vlna), ale na čele cítím skoro všechno, Čepici bych z ní asi nesnesla.
    Každopádně, moc se ti povedla. Už dlouho se na vzor chystám....ale kdo tomá všechno stíhat...?
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kousavost je vlemi individuální záležitost:-) Já mám čepici z Karismy již druhý rok a vůbec mi navadí, naopak jednou jsem měla vlnu z islandu a tu jsme nesnesla ani na dvou vrstvách:-) jo, stíhání:-)

      Vymazat
  5. Katko, baret je príma. Ale nákrčník je neodolatelný!

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná je baretka i farba :)

    OdpovědětVymazat