sobota 31. října 2015

Pro Kláru a Jáchyho



I ten, kdo v zimě nosí krásnou sportovní softshellku a krajkové šátky ho opravdu nezajímají (na rozdíl ode mě), si může zimu užít s kvalitním kouskem pletení na krku:-). Tak vnikl na přání tento nákrčník pro kamarádku - z krásného kvalitního Malabriga Rios (Jupiter). 

  V akci...
 Snad se brzy dokopu k tomu, že sepíšu postup:-)

Pro malého Jáchyma nákrčník z Merina od Vlnapu a rukavičky - výzvy, které bych si sama před sebe nepostavila:-). Ale rukavičky mě hodně bavily, asi i tím, že byly rychlé:-)) (podle tohoto návodu).




A teď hurá zpátky k mým pletkám:-)


8 komentářů:

  1. Tak to je náhodička! Já se taky snažím o podobný, ale skončila jsem na establishing short rows. Budu se muset stavit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stav se!! Establishnem je spolu:-) i když já je tedy u těchto nákrčníků nedělala...)

      Vymazat
  2. Katko, nákrčníky jsou krásné. Asi se donutím a udělám nové pro moje lumpy :) Mám na Tebe ale i otázku - budete mít v eshopu bambusové háčky 2,5 a 3 ? A bambusové jehlice kruhové delší než 80 cm? :) Děkuji a přeji krásný a teplý podzim! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolano, sortiment Vlniky rozšiřovat nechystáme:-( Děkuji za pochopení K

      Vymazat
    2. Katko, omlouvám se, čekala jsem odpověď do mailu a pak se mi to vypařilo z hlavy. Až včera jsem si uvědomila, že do Vánoc se čas krátí a třeba pořídit dárky :) Já ty jehlice chtěla pro švagrovou, ona plete z vlastní vlny - má shetlandské ovečky a ta příze je tenká. Proto ta nízká čísla. Katko, nevadí a děkuji moc za odpověď. Krásné dny :)

      Vymazat
  3. Těším se na postup, přesně takový nákrčník potřebuji! Nějak mi letos víc táhne na krk, to bude tím mohutným irským větrem letos! Tak se budu těšit a díky předem! Marcela

    OdpovědětVymazat