středa 21. října 2015

Exploration Station #2






 Opět okouzlení z toho, jaký je Stephen West génius - tento kousek se mu opravdu povedl. Geniálně vymyšlené:-).  Já už svoji mám, takže tenhle bude nosit sestřenka:-).

Exploration Station by Stephen West
Příze: Jawoll 23,184,280, 119
Jehlice: 4

9 komentářů:

  1. Na tomto šátku je udivující, kolik odstínů se dá namíchat ze 4 barev pouhým střídáním vzorů. Btw miluji toto šátkařské období, parádím se každý den na jiný způsob.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to přesně tak jak píšeš:-) a tohle období taky miluju....

      Vymazat
  2. Obdivuju šátek (majstrštyk) i kabát. Kde jsi ho prosím sehnala? To víš, ta barva... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji. kabát je jeden z mých "top" sekáčových úlovků, takže bohužel:-(

      Vymazat
  3. Katko nádhera :-) jako vždy u Tebe...asi budu potřebovat další individuální kurz...pro mne byl vrchol baktus...když vidím ty nádherné šátky tak chci taky :-)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo, je to krása. právě nedávno jsem na něj vzpomínala, můj odhopkal nakonec do Finska, tak se asi taky blýská na dvojku. A ten už třeba zůstane. Kombinace krásná, dobrá seš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! Směle do něj, i když ty poslední řady, co Ti budu povídat :-o, jakože zívám. A "bind off" asi 1,5 hodinky....no ale je to fakt kousek, kterej stojí za to....barvičky si vybrala sestřenka...

      Vymazat