úterý 27. října 2015

Medový..






Tenhle můj nákrčník už proběhl na Vlněných sestrách i s českým návodem, ale tak nějak ho chci mít i tady - je totiž z mojí vysněné příze - odstínu Arco Iris - ten mě vábí už dva roky a tak mě tenhle medový kousek obzvlášť obšťastňuje...:-).

6 komentářů:

  1. Krásnej. A kabát k němu sis pořídila, nebo nákrčník ke kabátu? Tyhle barvy ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík Lenko! Kabát mám už třetí sezonu - jeden z těch skvělých nákupů v sekáči, které se čas od času podaří (100% vlna..asi za 150Kč, moje barvy...:-)

      Vymazat
  2. Katko, moc vydařený nákrčník a ve skutečnosti ještě hezčí než na fotce.

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, moc vydařený nákrčník a ve skutečnosti ještě hezčí než na fotce.

    OdpovědětVymazat
  4. Holka jak ja chapu tu tvou touhu po Malabrigo. Ja uz pletu druhy svetr a nedokazu se nabazit. Pokud me to nezruinuje, tak projedu asi vsechny odstiny.
    Mas to krasny!!!

    OdpovědětVymazat